In Wilson nationaal park

12 november 2013 - Wilsons Promontory, Australië

We zijn met een busje een stuk bergopwaarts gegaan daarna lopen naar de top. Ben ging niet mee want die heeft moeite met wat lang lopen en zeker omhoog. Het was een redelijk makkelijke loop alleen het laatste stukje was wat zwaarder. Het uitzicht is geweldig. Je kunt 360 gr. In het rond kijken. Aan drie kanten omringt door de zee. Van hieruit is de rivier loop naar zee goed te zien. We hebben nog wat loopjes op het eiland gedaan. We zien de Wombad, Helaas kan ik de foto's niet laten zien omdat ze op het foto toestel staan en die kan ik niet overnemen. Tegen de avond met lopen zien we ze opnieuw het zijn heel bijzondere dieren en dan te bedenken dat ze buiten de nationale parken afgeschoten mogen worden vanwege de schade en gevaarlijke situaties die ze kunnen veroorzaken. Ook Ben mag ze schieten. Maar goed we zien nog een kleine hertensoort maar ook de bij ons bekende grote. Ook nu weer met eten de kangaroe's die zelfs de Camper in komen. De meeuwen bemoeien zich er ook mee. Toen Jan zijn bord half naast de tafel zetten.