Donderdag

8 november 2013 - Alexandria, Australië

Vandaag met ons vijven een tochtje gemaakt door de bossen ook hier weer heeft de brand in het verleden toegeslagen. De bomen die het overleeft hebben zij gigantische groot en een grote diameter. Ben kent hier alle kleine wegen en dat maakt het interessant scherpe bochten en daar waar het groen weer begint te groeien is het weer heel anders als wat we gezien hebben. Helaas is daar eerst een brand voor nodig. We zijn bij een rivier gaan staan om een bakkie te gaan doen in een dorp. Willen we weg rijden doet de auto het niet meer accu leeg Ben heeft de lichten laten branden. Gelukkig vind Ben iemand die een mobiele accu heeft  aansluiten en starten. Helaas ook die accu is leeg. Gelukkig heeft hij ook startkabels en lukt het wel. Als je hier op een camping gaat staan moet je zo gaan staan dat als er brand alarm je direct weg kan rijden. Wat je ook regelmatig ziet is dat schoolkinderen in de natuur bio les krijgen in het z.g. Gouddorp kregen ze geschiedenis les. S'avonds lekker onderuit en op tijd naar bed.