Vandaag rijden naar Phillip Island

12 november 2013

We gaan weer verder naar Phillip eiland om de Pinquins uit de zee te zien komen. We zijn eerst toegangs kaartjes gaan kopen en daarna een camping in de buurt opgezocht. Er wordt aangeraden om ongeveer een uur of 7  aanwezig te zijn. Ze verwachten zo'n 1000 bezoekers. We zorgen dat we ook oprijd zijn zo' n 1 1/2 uur voordat ze aan land verwacht worden kunnen we naar de tribune ja je leest het goed. Er staat een harde wat koude wind. Bij de balie hadden ze al gezegd pak je goed in het kan koud worden. (Het is ook de eerste keer in de vakantie dat we ons warm moeten kleden)  Als het schemer word gaan  de lantarens aan. En ja even later komen ze twijfelend het strand op. Zo'n 50 meter naast ons Ze zijn wel klein je moet goed kijken om ze te zien. Een uur later lopen we terug daar zijn speciale vlonders voor aangelegd. Daar zien we ze beter ze gaan terug om de jongen te voeren. We zien ze hier beter. Soms staan ze even stil om te horen waar hun jong zit. Soms zie je. Ze terug lopen ze zijn waarschijnlijk te ver doorgelopen en horen de jong niet. Het was een interessante ervaring. Helaas was het maken van foto's verboden. Er liepen speciale wachters om er op te letten dat het ook niet gebeurde.

na deze nacht gaan we weer terug naar het huis van Tiny en Ben. Donderdag brengen we de camper weg, vrijdag hebben we een B.B met de hele familie en dan zit het er definitief op. Dan zaterdag middag op het vliegtuig en dan zondagmorgen weer thuis.hoe snel wil je het hebben.

Dit zal ( waarschijnlijk)  de laatste keer zijn dat we schrijven. Hopelijk was het een beetje te volgen waar we waren in Australië. Jammer dat we regelmatig geen verbinding ook niet telefonisch konden krijgen. We dachten eerst dat wij wat fout deden. Gelukkig was dat niet het geval hoewel we aan ons zelf begonnen te twijfelen. Groetjes van ons allemaal en tot heel gauw.

1. Toos Beverwijk:
    Lieve mensen
    Geniet nog van de laatste dagen en we wensen jullie een voorspoedige terugreis.
    Groetjes
    Melle en Toos
  2. Alice:
    12 november 2013
    Geniet nog even en doe iedereen de groetjes als dat kan !! Goede reis terug en tot zondag!!!!!!!!!
    Alice
  3. Erik en Inge:
    12 november 2013
    Een hele voorspoedige reis terug naar Nederland.
    Heel misschien zien we jullie zondagavond nog?

Erik en Inge
  4. Marina:
    12 november 2013
    Geniet nog van elkaar, maar best lekker dat jullie weer thuis komen ( sorry) goede vlucht en tot zondag xxx
  5. Carolien:
    12 november 2013
    8 weken zijn lang als je het naar je zin hebt , en dat hebben jullie volgens mij ook echt wel , daarom geniet. Nog even
    Deze dagen goede reis terug en tot gauw xxx
  6. Thijs en Han.:
    14 november 2013
    Bedankt voor jullie berichtjes we vonden het leuk te lezen waar jullie steeds waren, goede reis en weer fijn als jullie zonder schrammen weer thuis zijn!
    Groetjes van ons