Vakantie in Australië

29 september 2013 - Zaan, Nederland

eindelijk kunnen we internetten.

We hopen dat jullie  je geen zorgen hebben gemaakt.

De reis is voorspoedig verlopen. Maandag aangekomen en de Camper opgehaald. Naar de camping in Cairns

Dinsdag hebben we een wandeling in een natuurpark gemaakt door een. Prachtig   tropische bos . Op de terugweg een stop gemaakt om in zee te zwemmen. Dinsdag naar Karunda met een ouderwets stoomtreintje omhoog daar zoals gewoonlijk de winkeltjes langs lopen een vogelpark bezocht en met een kabelbaan over de boomtoppen terug waar we Margreet geen plezier meededen. Donderdag zijn we naar de Great  Barrièrerif  gevaren om te snorkelen. Jan had toch wat problemen met zijn snor ondanks dat hij hem smaller had geschoren  Margreet lukte het om grote vissen te Aaien en Jan is in zijn vingers gebeten. Was een geweldige ervaring om te doen . Vandaag vrijdag hebben we een rustdag op een camping aan het strand. Het is hier warm.

We zullen de volgende keer proberen om er foto s bij te zetten dit lukt ons nog niet.

groetjes van ons vieren.

1. Toos Beverwijk:
    29 september 2013
    Lieve Hans
    Nog van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    We wisten niet hoe we je konden bereiken.
    Veel groetjes
    Melle en toos
  2. Toos Beverwijk:
    29 september 2013
    Lieve Margreet
    We hebben 25 september aan John gedacht . Jij maakt gelukkig een leuke en interessante reis. We wensen jullie allevier veel plezier.
    Xxx Melle en Toos
  3. Thijs en Han.:
    30 september 2013
    Hallo Alle vier,

Wat beleven jullie al veel hoe is met Jan zijn vingers , de vissen weten natuurlijk dat je altijd met ze bezig bent en co ging het goed met snorkelen .
    Hier is alles prima Evelien was jarig heel gezellig, nu nog veel plezier en leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Groetjes Thijs en Han