Zaterdag 26 oktober

28 oktober 2013 - Alexandria, Australië

De. Dames zijn wezen winkelen. Zoals ik al schreef  anderhalf uur rijden maar goed ze zeggen dat ze geslaagd zijn daar houden we het maar op anders hebben ze zo' n r end voor niets gereden. De mannen zijn door de bossen en bergen gaan rijden. Wat een prachtige natuur maar ook nu weer kilometers bos wat afgebrand is. Zondag zijn we naar de Steavenson falls geweest en door de bergen gereden. Op een gegeven moment komen we bij een dorpje waar 3 jaar geleden een verwoestende brand heeft gewoed. Ze zijn  nog aan aan het opbouwen er is daar een grote cirkel tussen de verbrande bossen. Daar heeft de brandweer de mensen verzameld die niet meer konden vlugsten daar hebben ze de brandweerwagens omheen gezet en van daar uit in het rond gaan spuiten en zo de mensen tegen het vuur gered. We hebben in het begin van de vakantie aan het strand. Bij de huizen die daar staan liepen een paar Kangaroes, daarna niet meer. Het werd tijd om ze eens op te zoeken. Met Ben, Tiny hun dochter Monique en Andree (schoonzoon ) op pad, en ja we hebben er een aantal gezien en daar waren grote bij. Wij tevreden want we liepen maar te piepen waar blijven de Kangaroes we zien alleen maar doden langs de weg. Daarna Nog even bij hun zoon Marco langs ook die woont er mooi alleen niet op de berg met zo'n fantastisch uitzicht.   Margreet wil ook wel eens schieten met Ben gaat ze morgen jagen allen Margreet wil eigenlijk niet op dieren schieten. Ben kennende zal hij proberen er een, ( hert, kangaroes of wat dan ook) te schieten . Hier hebben we een goede verbinding met het internet helaas op campings is het een probleem. Tot zover maar weer tot de volgende keer maar weer. Groetjes van ons allen

1. Carolien:
    28 oktober 2013
    Wat goed eindelijk die kangoeroe gezien . Zo lang op gewacht ,
    De foto,s zijn ook leuk dus zijnde toch een beetje bij jullie
    Goede reis veder weer hier stormt het vreselijk dus blijf daar nog maar lekker xxx Roland, carolien