28 oktober

4 november 2013 - Alexandria, Australië

Even ter geruststelling nee Margreet heeft geen dier geraakt, dat zou ze ook niet willen  de schietschijf was haar doel.

De 28ste zijn we om 10 uur vertrokken richting Great Ocean  Road. We stopten in Torquay voor een over overnachting . De volgende dag richting Great Otway N.P (nationaalpark). Het is een prachtige weg lang da kust. Onderweg gestopt om te winkelen, gegeten en weer door richting natuur park. Op een gegeven moment zien we auto,s langs de weg stil staan en mensen kijken in de bomen.Wij ook gestopt natuurlijk om te kijken, zien we in de bomen eindelijk de Kaola,s prachtig. Over een afzetting zien we een Kaola laag in de boom zitten wij erheen je kon hem gewoon aaien. Wat zijn die beesten lui ze zitten op een tak en een tak in de rug, doen niet anders dan slapen. Ja ze moeten eten en daarvoor allen willin ze zich bewegen. Maar fantastisch dat we ze in het wild hebben gezien. Nou weer door naar de camping. De camping met de naam Bimbi park is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien alleen geen internet. De telefoon werkt hier ook niet wat we ook proberen. We zien op het park ook veel koala,s. S,avonds en snachts horen we een soort gebrul van een beer en komen er niet achter van welk dier het is. Eind van de middag gaf Margreet te kennen naar huis te willen. Ze heeft te veel heimwee naar de kleinkinderen dat langer verdergaan geen optie meer is. Dat viel wat rauw op ons dak hoewel we wel merkte dat ze het moeilijk had. Jammer het was zo gezellig.

Tot zover morgen proberen we verder te gaan groetjes van hier

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carolien:
    4 november 2013
    Wat lief die koala en dan nog kunnen aaien onwijs leuk.jammer om te horen dat margreet naar huis wilde jullie hebben nog 2 weken te gaan zou leuk geweest zijn om het samen af te maken maar ja heimwee blijft lastig hoop dat jullie er even goed nog van zullen genieten de komende 2 weken xx Carolien ,Roland,