30 oktober

5 november 2013 - Ballarat, Australië

Vandaag heeft Margreet de ticket gelukkig om kunnen zetten naar morgen. We zijn nog op de camping met de Kaola,s. We weten nu ook wie dat brullend geluid maakt de Kaola,s je zou het niet geloven van die kleine beesten zo,n hard geluid kunnen maken. Is ook mooi om te zien normaal is er geen beweging in te krijgen maar als ze brullen gaan ze rechtop zitten en de kop omhoog. We zijn naar het strand gaan wandelen. De australiers maken er wel werk van een paar honderd meters planken om over te lopen dat maakt het minder vermoeiend. Prachtige hoge golven die wij alleen van de TV kennen. Hans en Margreet gaan weer terug naar de camping Coby en Jan lopen nog even door naar wat ze hier noemen een lichthuis of te wel een vuurtoren. Daar hebben we de weg door het bos terug gevraagd want het begin van waaruit was niet te vinden  we wilden niet hetzelfde pad van 2 1/2 uur. Terug lopen. De man daar zij over de weg 5 km. Er kwamen nog wat wandelaars en die wezen het begin aan van waaruit we moesten beginnen,  toen was het dong maar een uur. Onderweg zagen we een Vos die van een dode koe zijn maaltijd nam.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade