30 oktober

5 november 2013 - Ballarat, Australië

Boven het verslag van gisteren had ik 30 oktober gezet sorry foutje moest de 29ste zijn.

Vandaag rijden naar Melbourne om Margreet weg te brengen het is ongeveer 3 1/2 uur rijden. We wilden oprijd bij het vliegveld zijn zodat we nog even met ons vieren nog een bakkie konden doen en even gedag konden zeggen. Helaas de Camper konden we niet in de parkeergarage zetten ( te hoog) staan we op de plaats waar we Margreet af moesten zetten, moeten we gelijk weer doorrijden we mogen niet blijven staan heel vervelend. Het betekende wegwezen helaas. Kwart over 4 zou ze moeten vliegen en we waren even na 12 uur daar het is niet anders.

Wij zij doorgereden naar een camping in Lismore bij Lake Tooliorook vrij in de natuur. Er staat een behoorlijke wind maar naast de. Camper gaat het wel. Op een gegeven moment komt er een man met een grote forel aan lopen die had hij met de hand gevangen. Wij geloofde het niet helemaal. Hij had geen hengel bij zich dus moest het wel zo zijn. Jan geloofd het half en gaat langs het meer kijken of er nog iets is te zien waar hij hem eruit heeft gehaald en ja je kon daar wier op de kant zien dat het daar was, hij zat vast in het wier.

1. Thijs en Han.:
    5 november 2013
    Jammer van Margreet! Maar jullie hebben fijn gewandeld en wat een mooie zee achter Co het blijft genieten!!!

Groetjes Thijs en Han.
  2. Erik en Inge:
    5 november 2013
    Wat jammer voor jullie dat het zo gelopen is. In ieder geval fijne vakantie verder.

groetjes Erik en Inge