Zaterdag 2 november

7 november 2013 - Alexandria, Australië

We gaan van Lake Tooliorook naar Halls Gap. We rijden binnendoor dat is kwa natuur Mooier dan de HW. Het blijkt inderdaad een zeer gevarieerde natuur dit is genieten. We komen om ongeveer half vier aan en schrijven ons in. De eigenaresse is een Nederlandse en getrouwd met een Australiër toevallig heet zij ook de Jong. Dinsdag  is hier een nationale feestdag en is bijna iedereen vrij, dat is te merker de plaatsen met Electra   zijn allen bezet dan zonder dat is geen probleem. We dachten regelmatig aan Margreet is alles goed gegaan. Ze had een snelle vlucht want ze is vrijdag om zeg maar 4 uur in de middag gaan vliegen en is de andere dag (zaterdag) s'morgens om ongeveer 9 uur geland is dat snel of niet. Maar goed een Belg begeleid ons naar de plek. We lopen nog even naar een groot stuwmeer. Vandaar via een ader pad terug, zien we een paar grote kangaroes   met kleine we lopen nog wat door en achter de camping zien we er veel meer ook met kleintjes en ze zijn goed te benaderen tot zo'n meter. Jan. loopt nog wat door om Coby te roepen  glijt hij uit in de bagger dus eerst maar afspoelen. Tot hier hebben we eigenlijk meer dode langs de weg gezien en zo nu en dan wat in het wild  b.v toen we speciaal daarvoor waren gaan wandelen toen hebben we er een paar gezien. Nu niet te tellen hartstikke leuk.

Morgen maar weer verder

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade