Van 29 september en verder

3 oktober 2013 - Zaan, Nederland

Vandaag gaan we rafte. We worden om 8 uur opgehaald met een busje en naar een verzamelpunt gebracht . Vandaar verder met een bus naar het startpunt. Eerst  uitleg gehad wat we zoal moesten doen, b.v snel allemaal naar links of naar rechts van de boot of op de bodem gaan zitten. We waren nauwelijks weg of watervallen waren daar. De een na de anderen. Jan was blij met zijn zwemvest. We kwamen een keer vast te zitten en moesten overstappen in andere boten als dat lukte ten minste. Volgens Margreet en Hans was dit het heftigste rafte wat ze ooit hebben gedaan. Omkleden na het raften was voor sommige en wat ongemakkelijk het was in de open natuur.

30 september Vandaag hebben we 500km. Gereden om wat af te zakken. Overnacht in Bowen .

1 oktober naar Airlie beach om ongeveer 11uur aangekomen Camper neergezet. Naar het strand gegaan waar een groot zwembad aan het strand was. S, avonds lekker uit eten geweest.

2 oktober. Een boswandeling van 4 uur gemaakt. We hoopte wat wild te zien maar dat viel tegen.

Tot nu hebben we een paar  kangaroes gezien. Wat kakatoes, kleine papegaai, boskalkoenen en nog wat klein goed.

Het is nog steeds lekker warm ongeveer 30 graden.