3oktobe

9 oktober 2013 - Zaan, Nederland

We zijn weer gaan snorkellen. Om half acht werden we opgehaald om 8 uur op de boot en varen. We zijn eest gestopt bij een eiland met een prachtig wit strand en een heldere blauwe zee. Helaas was de zon even afwezig maar met zo,n 25 graden gaat het best wel. Na een uur weer verder. De lunch op de boot bij elkaar anderhalf uur varen. Deze keer was het een kleinere boot wat gezelliger. In baai van bord en snorkelen. Vorige keer vonden we het prachtig maar deze keer was het natuurlijker veel meer soorten vis met prachtige kleuren. Ook het koraal was meer gevarieerd.

4oktober vandaag moesten we km. Maken. We zijn in Maryborough gaan staan een plaatsje in Maryborough. Margreet was zeer blij met een pirenbadje.

5 oktober.   We zijn oprijd gaan rijden. Een stop gemaakt om grotten te bekijken. Doorgereden naar de kust de. Camping waar we wilde gaan staan was vol (er is hier vakantie) dus naar een ander De ander waar we gingen staan (anders moesten we weer  verder rijden) op de camping seventeen Seventy was het niet best maar vooruit maar het is voor een nacht.

6 oktober We gaan richting Rainbow-Beach dat is het  hoogste puntje voor Fraser Island 7 oktober een rustdag. Lekker naar het strand geweest en nog steeds lekker warm.

8 oktober Om 10 voor half acht werden we opgehaald om een bustocht te maken op heteiland. Eerst overvaren en verder op het strand in de bus. Daarna door het bos we schudden alle kanten op slecht voor de nieren en rug een stop om koffie te drinken en weer door. We kwamen bij een meer en even zwemmen in het Mckenzie Lake Het is prachtig helder water en zo drinkbaar mits niet tussen de zwemmers verder met de bus door het bos en over stand, even een lunch gebruiken en weer door naar rotsen in diverse kleuren. Er word steeds gewaarschuwd voor dingo,s om half vier weer terug gereden en half vijf weer thuis

tot de volgende keer als het tenminste lukt met het internet want dat is waardeloos. Groetjes van ons allen

1. Erik en Inge:
    9 oktober 2013
    Genieten jullie maar lekker. Fijne vakantie verder , doe voorzichtig en pas op voor de haaien.
  2. Erik en Anoek:
    9 oktober 2013
    Leuke verhalen en fijn om te lezen dat jullie het zo heerlijk hebben. Jammer dat skypen vandaag niet lukte, maar hopelijk spreken we elkaar snel. Erik zegt dat de MC Donalds altijd goed internet heeft haha. Veel plezier nog en geniet ervan! xx Erik en Anoek
  3. Carolien:
    10 oktober 2013
    fijn om te lezen dat jullie je niet vervelen haha ,leuk hoor zo op deze manier om ons op de hoogte te houden .veel plezier weer met het vervolg van jullie vakantie xxx