Vanuit Byron Bayern

14 oktober 2013 - Zaan, Nederland

9 oktober  vandaag weer een rijdag nu gaan we door naar Lamington Nationaal Park. Om ongeveer 4 uur op de camping gearriveerd. Onderweg was al te zien dat we het tropische klimaat verlaten hadden, nu zitten we in de subtropen, het is groener. De camping gevonden en de boel geïnstalleerd Even wat hout sprokkelen voor morgen avond en nu oprijd naar bed.

10 oktober. We hebben een wandeling door het park gemaakt, het is mogelijk om Koala,s te zien en de alom bekende  kangroe. Helaas wij zagen ze niet. Het was wel een prachtige loop door het bos. Het is ook wat kouder omdat we hoger zitten. Om 4 uur is de zon al achter de bomen verdwenen en dat voel je dan helemaal. Het is ook te   merken dat het weekeind word er komen meer gezinnen op de camping en vooral om door het park te lopen . Op de bekende openbare keukens is het diner voor vandaag bereid, helaas om half zeven is het schemer en om 7 uur donker het laatste gedeelte van het diner hebben we in donker gegeten.

11 oktober zijnde weer naar de kust gereden en wel naar Byron Bay. De eerste camping was vol maar alvast besproken voor de andere dag Op de tweede camping was plaats en daar zijn we gaan staan. De camping is dicht bij het plaatsje zelf dus op naar Byron Bay. Het staat bekend om zijn hippie,s en zijn ook duidelijk aanwezig.

12 oktober We zijn naar de eerste camping gegaan dicht aan zee die we al besproken hadden. Het waait hier behoorlijk. De zee staat bekend om zijn Dolfijnen, Walvissen en de grote schildpadden. De laatste komt vooral eind november en december voor. We zijn gaan wandelen naar de vuurtoren en jawel een walvis. Coby en Margreet zagen de Dolfijnen langs zwemmen. De dag verder vullen met zonnen en zwemmen in zee in de hoge golven. S,avonds heerlijk Thais gegeten. Spelletje kaarten en onder de dekens. De volgende dag niet te vroeg op omdat we hier nog een dag blijven. Jan en Hans maken een flinke wandeling en zien de Dolfijnen langs zwemmen. De dames gaan alvast naar het strand voor het bekende zonnen en zwemmen voorzover dat in de hoge golven kan. Er staat wat minder wind en het is nog steeds heerlijk weer niet te heet. Afgelopen nacht heeft het een klein beetje geregend maar daar was smorgens niets meer van te merken. Dit was eindelijk weer een camping waar we eeven op het internet konden om dit te schrijven. Groetjes van ons vieren en tot de volgende keer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marina:
    14 oktober 2013
    Ziet er nog steeds super lekker uit allemaal, missen jullie wel hoor!!!

Xxx
  2. Carolien:
    14 oktober 2013
    Nog maar 3 weken weg en al zoveel gezien en gedaan,we willen zo ruilen met jullie,op naar jullie volgende reis verslag dikke kus aan iedereen ,
  3. Babs:
    14 oktober 2013
    Wat klinkt het allemaal geweldig om jaloers op te worden. Leuk jullie berichtjes steeds. Word er wel een beetje jaloers op op jullie fantastische verhalen. Lekker genieten! Kus uit Zaandam xx
  4. Thijs en Han.:
    14 oktober 2013
    wel top wat jullie allemaal zien vooral dolfijnen en een walvis en daarna nog heerlijk in de golven om jaloers op te worden maar we gunnen jullie het van harte wel missen we jullie met kaarten groetjes Thijs en Han
  5. Jorge Braun:
    15 oktober 2013
    Mooie trip zo te lezen! Lois vraagt alleen steeds wanneer ze de kangoeroes en koala's eens krijgt te zien :-) Tijd voor foto's!

Groet,
    Jorge