We gaan wer verder

20 oktober 2013 - Zaan, Nederland

13 oktober is weer een dag omkom. Te maken, en komen in Red Rock uit. Dit is uiteraard weer een Camping aan zee. Hans en Margreet nemen een duik in zee. Margreet red 2 vogels die in zee vlak bij het strand dreven. Helaas zijn er veel vogels die de kust niet halen en liggen dood op het strand. Jan is langs het strand en over de rotsen gaan lopen. Hij was benieuwt of de zee hier zo het land ingaat. Hij kwam terug met een hoofdwond terug. Hij had zich nogal behoorlijk aan een boomtak gestoten.

De volgende dag zijn we doorgereden naar Seal Rocks en op een camping gaan staan. Hans en Margreet doken uiteraard weer zee in. Hans is nog even wezen snorkelen  helaas was het water te troebel  Jan en Coby zijn gaan lopen en zagen 2 walvissen.  We zouden 2 nachten blijven maar er stond zoveel wind dat we hebben besloten omna 1 nacht verder te gaan  naar Terry Cerrigal. Hans trakteerde op een heerlijke diner. Er wordt bij het strand veel gesport. We zijn daar 1 nacht illegaal blijven staan. De volgende dag zijn we vroeg gaan rijden naar Gosfort. Vandaar met de trein naar Sydney, dat is zo,n anderhalf uur met de trein. In Sydney hebben we kaartjes voor een z.g. hop on hop of bus gekocht. Met deze bus kan je op alle haltes voor die bus in en uit stappen wanneer je wilt. We zijn naar het Opra huis geweest en de brug war met de jaar wisseling het vuurwerk word afgestoken. Ook zijn we bij Bondi Beach geweest het is er alleen niet zo druk als wat we op de t.v. Zien na wat gelopen in de stad zijn we weerterug gegaan en naar een andere illegale standplaats gegaan.

Tot de volgende keer maar weer en groetjes. Doeii

1. Carolien:
    20 oktober 2013
    Ziet er weer schitterend uit mooie plaatjes weer ,
    En jan kun je ook niet alleen laten he!!!!! Wel kusje er op
    Gehad haha veel plezier weer xxxx vanuit de koog
  2. Thijs en Han.:
    21 oktober 2013
    Jan , hoe is het met je hoofd een pleister er op of een groot verband, Co moet wel op je letten hoor!
    Anders weer mooie foto's en leuke verhalen , wel zijn Margreet en Hans echte zwemliefhebbers heerlijk hoor!!
    Nu, blijf fijn genieten en doe voorzichtig groetjes Thijs en Han.
  3. Rene:
    22 oktober 2013
    Leuke foto's mooie verhalen volgens mij genieten jullie wel!!! Passen jullie wel op voor de branden!! Nog heeeeel veel plezier!!!
    Ik mis jullie wel hoor!!! LOVE YOU!!!