Verder uit Oberon

22 oktober 2013 - Zaan, Nederland

Op weg naar Canberra. Het ging goed totdat de weg was afgesloten omdat er niet over de brug van een creek gereden kon worden. Het is hier niet zoals in Nederland dat de omleiding wordt aangegeven. Het werd zoeken hoe waar welke weg ook hier weer vragen we moeten, blijkt later, zo,n 70 km. Om rijden  dat hebben we geweten zo rij je op goede wegen en op de zelfde weg wordt het ineens gravel. Je komt niemand tegen je gaat je afvragen zitten we wel goed. Kom je in de no where een eet café tegen en dan maar weer vragen. We zaten vrij goed moesten maar 5 km. terug . Door het omrijden waar je niet harder dan 30km. kon zijnde tot  Goulburn gekomen en daar naar de camping. We hoorde op dat de branden sinds eed jaren zestig niet zo erg meer is geweest. Wij zijn de Bleu Mountains uit. Het is hier ook niet zo droog afgelopen nacht heeft het wat geregend maar nu tijdens dit schrijven regent het weer net zoals onderweg. Dit zijn we niet gewend dit zijn de eerste buien. Deze camping heeft gratis WiFi en dat werkt zelfs. We hebben het regelmatig gehad datje we een paar uur WiFi tijd kochten die steeds weg viel of gewoon niet werkte. Hans en Jan kunnen niet bellen met hun telefoon maar Margreet weer wel SMS en kan weer wel. Je zou zeggen als je van de brandweer een waarschuwing SMSje krijgt moet je tel wel werken. Maar goed genoeg gepiept groetjes en tot de vollegende keer  waarschijnlijk zijn Tinie (zus van Coby en Hans) en Ben er dan ook .

1. Babs:
    22 oktober 2013
    Ben blij dat jullie bij de branden weg zijn. Voor de rest klinkt het nog steeds geweldig. Kus van ons sam en babs
  2. Thijs en Han.:
    22 oktober 2013
    Gelukkig bij de branden weg, alvast veel plezier met de familie!!

Groetjes Thijs en Han.
  3. Alice:
    22 oktober 2013
    Goed hoor Pap , ik weet dat je het heel spannend vind langs die ravijnen.... !!!! leuke verhalen weer !! Dikke knuffel voor opa van Abel en Jasmijn
  4. Carolien:
    22 oktober 2013
    Klinkt weer erg spannend allemaal, goed om te horen dat alles oke gaat we worden hier ook op de hoogte gehouden van de branden . Hopelijk nu ver buiten die haarden op naar het volgende verslag xx Roland en Lien ,