Uit de Blue Moutais

22 oktober 2013 - Zaan, Nederland

Vandaag vertrokken uit de Blue Mountains richting Jenolan Caves. Dit was weer een spannende rit. We gaan weer over zeer smalle wegen waar het onmogelijk is elkaar te passeren. Gelukkig het ging goed het was ook klimmen en dalen en ook hier liet Hans zien dat hij het aan kan. We komen bij de Caves aan en eten er eerst even. Hier eten de kleine papegaaien met prachtige kleuren uit je hand. Op naar de grotten We hebben nog nooit zulke diepe en mooie grotte gezien prachtige kleuren . De kalksteenlaag is meer dan 300 miljoen jaar oud en  er onstonden  zo,n 300 grotten. Er zijn er 9 voor het publiek open. Nu maar weer verder het eerste wat weer tegen valt is zeer scherpe bochten en stijl omhoog Hans  moest eerst naar de andere weghelft om de bocht te kunnen nemen als je achterin de Camper zit denk je in de ravijn te storten. Dit was maar een aantal km. Daarna weer even vragen op de goede weg waren we snel weer op de H. Way opweg naar Oberon.

1. Thijs en Han.:
    22 oktober 2013
    Eng dat jullie zo rijden langs de afgrond!!!
    Knap van Hans, wat ik nog steeds wilde vragen , hoe het met de bosbrand ik hoop dat jullie er geen last van hebben, het is wel heftig!
    Voorzichtig, groetjes Thijs enHan